Apsipirkimas
Pretenzijos
Gavote nekokybiškas prekes? Grąžinkite jas su tinkamai užpildyta skundo forma, kurią galite atsisiųsti žemiau. Tiesiog sekite šiuos veiksmus sėkmingam skundui:
Reikalavimo procedūra
- Prieš pateikdami prekę įsitikinkite, kad ji yra švari, be jokių priemaišų ir tinkamai dezinfekuota.
- Prašome saugiai supakuoti reikalaujamas prekes, kad jos nebūtų pažeistos gabenimo metu. Rekomenduojame naudoti dėžutę (tai nebūtinai turi būti originali pakuotė). Būtinai pridėkite sąskaitos faktūros kopiją ir užpildytą pretenzijos formą, kurią galite atsisiųsti čia:
- Išsiųskite supakuotas prekes mūsų adresu arba gaukite nemokamą grąžinimo etiketę ČIA. Būtina įdėti grąžinimo formą į pakuotę.Svarbus pranešimas
- Atkreipkite dėmesį: mūsų sistema rodo JAV dydžius, todėl užsakymo patvirtinime ir sąskaitoje faktūroje nurodyti dydžiai yra JAV dydžio. "Nike" ir "Jordan" gaminiai: Dėl "Nike" politikos negalime siųsti "Nike" ir "Jordan" gaminių už Europos Sąjungos ribų, išskyrus Šveicariją ir Jungtinę Karalystę. Muitai ir importo mokesčiai: Jei pristatymo šalis taiko muitus ar importo mokesčius, už jų sumokėjimą atsakysite jūs. Deja, šių mokesčių nekontroliuojame ir negalime pateikti konkrečios informacijos. Muitinės politika įvairiose šalyse skiriasi, todėl rekomenduojame kreiptis į vietinę muitinės įstaigą dėl išsamesnės informacijos.
- Rekomenduojame siųsti užsakymą su stebėjimo ir draudimo paslaugomis. Saugokite pašto kvitą.
- Gavus prekes, dėl kurių pateikta pretenzija, į mūsų sandėlį, prasideda 30 dienų pretenzijos pateikimo laikotarpis. Šis laikotarpis gali būti pratęstas, jei iš anksto susitarta. Apie visus svarbius atnaujinimus būsite informuojami el. paštu arba telefonu.
Grąžinimo politika
- Aptikus gedimą, prekes reikia nedelsiant grąžinti. Nuolatinis batų nešiojimas gali pabloginti bet kokius esamus pažeidimus, todėl jūsų pretenzija gali būti atmesta.
- Visoms prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija nuo pristatymo dienos.
- Garantinio laikotarpio nereikėtų painioti su prekių ilgaamžiškumu. Ilgaamžiškumas reiškia prekių gebėjimą atlaikyti nusidėvėjimą, nusidėvėjimą ir gedimą, kai jos tinkamai naudojamos ir prižiūrimos, atsižvelgiant į jų paskirtį, savybes ir skirtingą naudojimo dažnumą.
- Jei pirkėjas gauna prekes, kurios neatitinka svetainės aprašymo arba turi kokių nors trūkumų, jis privalo nedelsdamas (per 5 dienas nuo prekių gavimo) apie tai pranešti pardavėjui el. paštu arba telefonu.
- Jei pirkėjas gauna sugadintas arba nekokybiškas prekes, jis turi teisę pateikti pretenziją pardavėjui. Praneškite man, jei norėtumėte išplėsti šį procesą arba įtraukti papildomos informacijos!
- Defektas apibrėžiamas kaip prekių savybių pokytis, atsiradęs dėl netinkamų ar nekokybiškų medžiagų naudojimo, gamybos proceso pažeidimo ar netinkamo konstrukcinio sprendimo.
- Prekių savybių pasikeitimas per garantinį laikotarpį nelaikomas gedimu, jei jis atsirado dėl netinkamo naudojimo, nepakankamos ar nepakankamos priežiūros, natūralaus medžiagų nusidėvėjimo, pirkėjo ar trečiosios šalies padarytos žalos ar bet kokio kito netinkamo elgesio.
- Pretenzija laikoma tinkamai pateikta, jei grąžinamos prekės yra sukomplektuotos ir nebuvo pažeista higiena. Pirkėjas privalo grąžinti prekes švarias ir be jokių higienos trūkumų. Įmonė Footshop a.s., valdanti elektroninę parduotuvę www.footshop.lt/lt, turi teisę atmesti jūsų pretenziją, jei grąžinamos prekės neatitinka bendrųjų higienos principų (remiantis Čekijos nacionalinio įstatymų rinkinio 91/1984 reglamentu).
- Jūsų pretenzija, įskaitant kaltės sprendimą, bus išnagrinėta per 30 dienų nuo jos tinkamo pateikimo. Pagrįstais atvejais įgaliotas darbuotojas gali susitarti su klientu dėl šio laikotarpio pratęsimo.
- Užpildytą pretenzijos formą kartu su prekėmis ir sąskaitos faktūros kopija pirkėjas turi siųsti šiuo adresu: