Carhartt WIP Harvey Shirt Jac UNISEX juoda (Dark Used Wash)
Carhartt WIP Harvey Shirt Jac – tikras džinso sunkiasvoris. Pagaminta iš „Olympia“ džinso audinio (~355 g/m²), be pamušalo, tad atrodo ir jaučiasi neapdorotai ir autentiškai, o tamsus „used wash“ efektas tik pabrėžia street stilių.
Užsegama sagomis, turi dvi krūtinės kišenes su atvartais ir sagutėmis – viskas veikia nepriekaištingai ir atrodo fresh. Ant krūtinės išausta kvadratinė etiketė primena, kas čia tikrai Carhartt.
Kirpimas – truputį „oversize“, tad idealiai tiks sluoksniuoti ant mėgstamo hoodie ar marškinėlių. Nesvarbu, ar čiaudini gatvėmis, ar ramiai chill’ini – ši marškinė-jaketė ne tik nuneš tavo stilių, bet ir atlaikys bet kokias avantiūras.
Medžiagos
Sudėtis
100% Medvilnė: Labai minkšta ir maloni medžiaga, kurios savybėms priskiriamas atsparumas tempimui ir pailgėjimas trūkimo metu.
1994 m. Edwino Faehe įkurta "Carhartt Work In Progress" (WIP) kuria nestandartines kolekcijas pagal originalius "Carhartt" darbo drabužius. Prekės ženklas derina autentiškas tvirtų amerikietiškų archetipų adaptacijas ir bendradarbiauja su jį supančiomis subkultūromis. Kita vertus, "Carhartt WIP" taip pat sugebėjo patekti į naujus kontekstus ir įnešti savo klasikos. Nuo devintojo dešimtmečio pabaigos viso pasaulio kontrkultūros perėmė "Carhartt originals" darbo drabužių tvirtą dvasią ir sukūrė savo stilių. Turėdama augantį tinklą ir tvirtą bazę, 1997 m. "Carhartt WIP" atidarė savo pirmąją parduotuvę Londone ir pradėjo dalyvauti ne tik savo pramonės šakos kultūrinėse sferose. Dėl to prekės ženklas įkūrė savo riedlenčių komandą ir muzikos skyrių, taip pat rėmė daugybę menininkų ir leido įvairius leidinius.
Nuo 2010 m. "Carhartt WIP" bendradarbiavo su daugeliu bendraminčių prekių ženklų, įskaitant " A.P.C.", "Converse", "Fragment Design", "Junya Watanabe", " Nike" ir "Vetements", taip pat dirbo su tokiomis muzikos ikonomis kaip Fela Kuti, "Underground Resistance" ir "Vestax".