"Brain Dead" - tai savo lygos prekės ženklas, besipinantis tarp gatvės aprangos, meno ir pankų estetikos. Tai 2014 m. Los Andžele Kyle'o Ng'o įkurtas kūrėjų, grafikos dizainerių ir menininkų kolektyvas, kurį vienija meilė pogrindžiui, DIY kultūrai ir visiškam chaosui. Brain Dead - tai nuotaika, požiūris ir vizualinė kalba, kurioje susipina įkvėpimas nuo B kategorijos siaubo filmų iki 90-ųjų skate zinų.
Jų apranga yra nepakartojama. Stipri grafika, siurrealistinės temos, kontrastingos spalvos ir koliažus primenantys dizainai, kurie arba iškart sujaudina, arba visiškai išmuša iš vėžių. Būdingi drąsūs raštai, per dideli siluetai ir tokios medžiagos kaip vintažinė medvilnė, frotinis audinys, vilna ar net techniniai audiniai iš riboto bendradarbiavimo projektų. Visuose šiuose gaminiuose pabrėžiamas originalumas ir vietinė gamyba. Jie dažnai bendradarbiauja su kitais prekių ženklais ar institucijomis. Pavyzdžiui, "Reebok", "The North Face", "Converse" ar net kino studijomis.
Šį prekės ženklą dėvi kūrėjai, muzikantai, riedlentininkai ir tie, kurie nenori susilieti su aplinka. Tarp garsių gerbėjų ir bendradarbių yra Dev Hynes (Blood Orange), Earl Sweatshirt ir aktorius Jonah Hill. Be to, "Brain Dead" dažnai rengia iššokančius renginius, parodas ir filmų peržiūras. Jų parduotuvė Los Andžele yra ne tik parduotuvė, bet ir kultūrinė erdvė, kupina įkvėpimo pliūpsnių.
Brain Dead skirta tiems, kurie mėgsta kultūrinį chaosą, vizualinius eksperimentus ir nežiūri į madą pernelyg rimtai. Kai norite dėvėti kažką, kas atrodo taip, lyg būtumėte tai sapnavę po dviejų litrų kavos ir dviejų nemiegotų naktų, "Brain Dead" yra būtent tai, ko jums reikia.
Rodyti visus Brain Dead gaminius